Kontakt

Dealer siników zaburtowych Parsun:
JARD Sp. z o.o.
Sprzedaż silników Parsun: 
05-240 Tłuszcz, ul. Przemysłowa 25A
tel. 602 682 476 - sprzedaż silników
poniedziałek-piątek w godz 8.00-16
Adres e-mail:
biuro @ parsun . pl

 


 Części i serwis:
Wyłączny Importer:

Inter Cars S.A.
https://marine.intercars.com.pl/
Infolinia: +48 22 511 30 90

W sprawie wysyłki części można
kontaktować się również z:
PEZAL Gdańsk
tel. +48 58 300 03 67 
lub 505 466 081
www.pezalgenerators.com/kontakt 

 

Warunki gwarancji

Wszystkie silniki Parsun są objęte pełną dwuletnią gwarancja producenta.
Gwarancja jest realizowana przez importera oraz w naszym serwisie w Tłuszczu k/Warszawy.

Przy realizacji gwarancji w serwisie głównym lub punkcie serwisowym klient dostarcza i odbiera silnik na własny koszt. 
Wysyłka w obie strony kurierem np. dla silnika F5BMS to koszt niecałych 100 zł.
Klient wysyła silnik do serwisu i odbiera silnik na swój koszt. 

Naprawa lub wymiana części jest wykonywana w ciągu kilku dni roboczych.
Dotyczy to zarówno napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
Zastrzegamy jedynie przedłużenie naprawy dla przypadków awarii, które wymagają testów na wodzie lub sprowadzenia nietypowej części zamiennej.

Bezpłatną gwarancją objęte są jednak jedynie silniki zaburtowe kupione u Autoryzowanych Dealreów Parsun i wyposażone w Kartę Gwarancyjną Importera.
Silniki pochodzące z prywatnego importu, od niezależnych importerów oraz z zagranicy (w tym UE), nie są objęte gwarancją w naszej firmie. 

Jednym z warunków dwuletniej gwarancji Parsun jest wykonanie płatnych przeglądów zgodnie z informacjami w karcie gwarancyjnej. Cena przeglądu różnie się w zależności od modelu. Przegląd gwarancyjny musi być wykonany w naszym serwisie lub serwisie wskazanym przez Wyłącznego Importera. Klient dostarcza silnik do przeglądu na własny koszt. Pełne warunki gwarancji znajdują się na Karcie Gwarancyjnej.