Kontakt

Dystrybutor:

JARD Sp. z o.o.
05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 25
Sprzedaż i serwis silników Parsun: 
05-240 Tłuszcz, ul. Przemysłowa 25A
tel. 602 682 476 - sprzedaż 
tel. 29 643 89 89 - serwis
  
Adres e-mail:
biuro @ parsun . pl

 


 

W sprawie wysyłki części można
kontaktować się również z:
PEZAL Gdańsk
tel. +48 58 300 03 67 
lub 505 466 081
www.pezalgenerators.com/kontakt 

Parsun F15 FWL ___ 15 KM - długa kolumna

Wersja silnika Parsun F15 z długą kolumną, rozruchem elektrycznym i sterowaniem manetką. W komplecie: manetka z kluczykiem, cięgna gazu i biegów, wiązka elektryczna, złącze sterociągu.
Dobry wybór jako silnik pomocniczy do dużych jachtów, również do zabu
Cena podstawowa 10750,00 zł
Opis

Marka i model silnika: Parsun F15 FWL z długą kolumną, rozrusznikiem i manetką

Moc maksymalna: 11kW (15 KM) @5000
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry, 4 suwowy, pojemność skokowa 323 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHV
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 4000-5000
Wolne obroty (Neutral) 900-1000 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 59*59
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch elektryczny kluczykiem w manetce,
Dodatkowo rozruch ręczny,
Sterowanie manetką i kierownicą (manetka i cięgna w komplecie)
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 5,3 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 2,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,0 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,25 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 1/4" x 8"
Śruba opcjonalna: 3 - 9 1/4" x 11"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość 64,3 * 36,9 * 120,7 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali)

Waga: 53 kg

W komplecie: manetka z kluczykiem, cięgna gazu i biegów, wiązka elektryczna, złącze sterociągu.
W cenie również śruba napędowa, zbiornik paliwa 24 litry i linia paliwową.

Silnik w komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów, przy zachowaniu ciężaru, który pozwala na samodzielne przeniesienie silnika.
Dobry wybór jako napęd pomocniczy do jachtów, w tym do zabudowy w studzience.